Organisator van: Braderieën, markten en evenementen. Met ruime ervaring.

Marktregels Thib Organisatie


CORONA MAATREGELS:

Zorg dan dat u uw kraam in orde maakt.

Bij betalen het liefst met pin .
Bij iedere pinbetaling de pinautomaat schoonmaken met desinfecterende gel en papier wat u gelijk weggooit in een afvalzak.

Maximaal 4 personen achter de kraam.

Deel de kraam zo in dat de 1,5 meter ruimte gewaarborgd is.

Op haast iedere kraam komt een bordje van 1.5 meter. Dit regelt THIB Organisatie.

Wij van THIB Organisatie plaatsen een stand op de markt, waar de bezoekers hun handen met alcohol hand gel kunnen reinigen.

U mag alleen verkopen waarmee u zich heeft ingeschreven.

Betaal uw kraam van tevoren aan de organisatie.

Kramen staan o.v.b. 1.5 meter uit elkaar, u mag dit niet opvullen met objecten.

Neem uw eigen afval mee.

Wij hebben in sommige plaatsen weer plek voor food op onze markten, sta kosten zijn wel hoger dan normale tarieven.

Voelt u zich niet goed, kom dan niet naar de markt.

Regels voor de markten van Thib Organisatie

Beste standhouder,

U kunt bij ons ruim van tevoren boeken. Graag verzoeken wij u ook tijdig te betalen, zodat wij u enige branchebescherming kunnen bieden.

U kan uw kraam in principe 1 uur van tevoren gaan inrichten.

U kunt ook gebruik maken van ons borgsysteem. Kijk voor meer informatie onderaan deze pagina.

Als u bij ons boekt, krijgt u een factuur in een PDF- bestand. Kunt u dit bestand niet openen? Download dan gratis Adobe via http://get.adobe.com/nl/reader

Verder zijn nog niet alle vergunningen binnen, waardoor er steeds nieuwe evenementen blijven binnenkomen.
Kijk daarom geregeld op onze website voor de meest recente lijst met evenementen. Alle evenementen zijn onder voorbehoud.

PRIJZEN:
De prijzen zijn voor 1 kraam (een kraam is ongeveer 4 meter lang met 1 meter planken; mits anders staat aangegeven).Grondplaatsen staan voor 1 meter breed en 2 meter diep. Een grondplaats moet voor minimaal 2 meter breed worden geboekt. Een hoekkraam is een kraam waar u omheen kunt lopen. Wilt u wat artikelen naast de kraam zetten? Huur dan een grondplaats.

STROOM MINIMAAL 10 EURO als het aanwezig is.

Verkoopt u voedsel (food), dan zijn de grond/kraamprijzen hoger dan anders staat aangegeven.

De braderieën zijn altijd buiten. Als het evenement is afgelopen, krijgt u anderhalf uur de tijd om uw spullen van de kraam te halen. Heeft u iets langer nodig, Laat het ons dan weten.

Voor alle braderieën waar u met nieuwe artikelen staat, moet u tevens ingeschreven staan bij Kamer van Koophandel.

Neem altijd uw KvK en betalingsbewijs mee naar een braderie.

Voor particulieren geldt de regel dat u maximaal 4 keer per jaar met handgemaakte en/of tweedehandsartikelen op een evenement mag staan (geen nieuwe artikelen).

SCHOONMAAKBORG:
Vanaf heden vragen wij 20 euro borg voor het schoon achterlaten van uw kraam/grondplaats.
Deze borg betaalt u op het evenement en krijgt u terug na afloop van het evenement.

OVERIGE INFORMATIE:
Deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor de wettelijke eisen van de overheid zoals: belastingplicht, brandweervoorschriften, warenwet, namaakbestrijding, kamer van koophandel en CRK. Restitutie van het inschrijfgeld bij het niet voldoen aan wettelijke eisen is niet mogelijk.

Als standhouder bent u verplicht op de hoogte te zijn van de wettelijke eisen met betrekking tot de bereiding, behandeling, verpakking en het bewaren van eet- en drinkwaren. Voor informatie: Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) Algemene Directie, telefoonnummer: 070-448.48.48

Bij verdenking van namaakartikelen nemen wij contact op met de namaakbestrijding.

Er is niet altijd stroom aanwezig, dus vraag dit altijd even na bij ons. Kosten: vanaf 10 euro. Wij zijn niet verantwoordelijk als de stroomkast en of stroomvoorziening het niet doet of ermee ophoudt.

THIB Organisatie is niet aansprakelijk voor schade – in welke vorm dan ook – opgelopen tijdens, voor en na de markten en evenementen. U kunt uw auto (waar de omstandigheden en de gemeentelijke verordening dit toelaten) achter de kraam plaatsen op eigen risico of u plaatst uw auto op een parkeerplaats op eigen kosten.
Bij rage-artikelen kunnen wij geen branchebescherming bieden. Als u een meerdaags evenement boekt, kan het voorkomen dat u de volgende dag een andere kraam heeft. We doen ons uiterste best om u dezelfde kraam te bieden, maar dit is onder voorbehoud.

Gegevensbescherming
Uw privacy voor ons net zo belangrijk als voor u en gaan we zorgvuldig met uw gegevens om.
Wij zullen nooit of te nimmer aan derden uw gegevens doorgeven, mits overheidsinstellingen erom vragen.(dit zijn wij dan verplicht)
Wilt u geen e-mails meer van ons ontvangen, stuur een e-mail met we willen geen e-mails meer ontvangen.

Onze evenementen worden georganiseerd onder voorbehoud van het verkrijgen van de benodigde vergunningen. Indien een vergunning niet wordt verleend, zal het evenement worden geannuleerd. THIB Organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade als gevolg van het niet doorgaan van het evenement. THIB Organisatie heeft het recht om bij annulering administratiekosten te bereken.

Wij kunnen geen standhouders met voedsel (food) plaatsen die geen spanbanden hebben. Heeft u al betaald, maar bent u niet in het bezit van spanbanden en de weersomstandigheden zijn zo dat u niet kan staan, dan kunnen wij u uw geld niet teruggeven. Verder bent u verplicht om twee losse vuilnisbakken en een brandblusser bij u te hebben.

Lees onze algemene voorwaarden voordat u boekt. De algemene voorwaarden van
THIB Organisatie zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel.

Onder voorbehoud van drukfouten.
Alle evenementen zijn onder voorbehoud.

Met vriendelijke groet,
THIB Organisatie
_____________________

BORG:
Een gemak voor beide kanten. Wat houdt het in?

Als u een borg betaald heeft, kunt u de door u geboekte markten ter plekke per markt afrekenen bij de marktmeester. Als u niet verschijnt op de door u geboekte markt (zonder permissie van THIB Organisatie), dan vervalt uw borg. Op het moment dat u geen gebruik meer wilt maken van uw borg, storten wij het bedrag terug op uw rekening (de borg kan niet verrekend worden op de braderie).

Waarom een borg ?

Dankzij de borg is het nu mogelijk om een groot aantal evenementen te reserveren, zonder daar
in keer een enorm bedrag in te moeten steken.

Wilt u in aanmerking komen voor ons borgsysteem? Geef dit dan aan ons door. De borg bedraagt € 75,50 per kraam/grondplaats.